alla drömmer vi om lycka

nu är det måndag kväll igen.. idag har jag varit till mia och tagit en promenad själv med Lowa, mia stackarn är ju sjuk så jag fick vara lite stand in och ge ungen lite frisk luft och det tackar ja inte nej till. sen har jag dött i soffan under eftermiddagen och grejat med papper. sen blev det gymmet men drygt att det var sååå mycket folk så man får stå och vänta på maskinerna. Och jag irriterar mig lite på män 40+ som sitter i maskinerna och träna och sedan sitter kvar i maskinen för att vila i en kvart för att sedan köra igen. varför inte ta ett varv och ge mig maskinen under tiden.
nu blir det mys hemma i lägenheten för att ladda inför möte på ams imorgon + läkar undersökning inför tjänsten som man kanske får på SJ
jag vill tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback