Blondin

Onsdag
Idag har jag vaknat alldeles för sent men skönt att sova ut lite. Tvättade lite här hemma tog en sväng till thomsen visade julias lägenhet m.m. Ikväll har vi tränat jag har solat och nu sitter ja med färg i håret för sista gången hoppas jag. Nu vill jag verkligen vara nöjd när detta är klart om en timme.. Julia är och myser hos linnea medans jag ska försöka få lite ordning på lägenheten då jag ska ha "smink party" här imorgon. Det blir spännande det.
Förövrigt har jag idag förstått varför folk som jobbar i skogen ofta är muskulösa. Herre jädrar vilken träningsverk jag har haft idag. Men gött är det.
Igår kväll bestämde jag mig för att försöka sluta snusa en gång för alla efter 5½ år. Varje gång jag tar en snus måste jag skriva upp det på vår tavla i hallen och de gör att jag inte tar en så ofta. Hittils idag har jag tagit 4 st och det är verkligen bra gjort för att vara mig. Dock är jag kanske inte på det trevligaste humöret men nu sjutton ska ja fixa detta. Fruktansvärt onödiga pengar och jag vill inte veta hur mycket jag har lagt ner under åren på denna skit.
Nu blir det bonde söker fru och mys i soffan en sväng innan städningen
Ha de mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback