HOCKEY

Idag tog jag en sovmorgon till 11 eller nått. Hann träffa julia någon timme innan hon åkte till jobbet. Efter det har jag städat och städat och städat. Undrar vart min låda med julgrejor ligger för jag hittar den inte i lägenheten och inte i förrådet men den dyker nog upp till slut.
Ikväll blir det Hoockey. Färjestad tar emot det bästa laget LULEÅ.
Ska bli fruktansvärt kul att gå på de
nu ska jag städa lite till
förresten så ringde en läkare precis och bad mig komma in på tisdag för läkarundersökning i samband med tjänsten på SJ. Läkaren trodde att om allt ser bra ut på läkarundersökningen så är tjänsten min. Vågar inte hoppas men det känns bra i maggropen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback