Lugn och Ro

Hockeyn igår vart väl ingen höjdare, bra första period men sedan gick det bara utför. Jag och johannes gav upp strax innan slutet och gasade hem till kristinehamn. tittade på film och hade de gött med julia. Vaknade till liv idag och började dagen med en frukost bestående av ris och korvstroganoff som julia fixade igår mums mums. Sen blev det fika med Mia och Lowa på stan. Som jag sagt många gånger innan den ungen är bara för go.
Nu på eftermiddagen har julia rymt hemifrån så jag har fixat med julskinka, sovit i soffan, tagit ett varmt bad och pysslat om mig själv.. Skulle även baka bröd men det gick inge bra då jag bara hade 3 dl mjöl hemma. Så det blev typ stenkakor.. Ingen höjdare..
Nu stormade Julia in och nu blir det tydligen sällskapsspel i huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback