motorsåg och lussebullar

åkte till karlstad igår och sov hemma hos la familia. gick upp tidigt för att åka till farmor och farfar där jag trodde att jag skulle få lösa korsord och spela alfapet. Men istället klippte jag ris fällde tallar med moptporsåg och eldade upp allt ris som vi fällde. Riktigt kul faktiskt speciellt när det har varit kanon väder idag. Nu ikväll har jag tagit mig ett varmt bad, skrubbat och borstat så nu är jag len som en barn rumpa,  gjort iordning en deg så jag ska baka lussebullar alldeles strax och så har jag käkat tacos. Väldigt intressant det jag skriver nu känner jag.
För övrigt så är livet på topp. Går runt och laddar mentalt för intervjun på måndag. Vill verkligen ha det jobbet, låter riktigt riktigt kul och jag tror att det verkligen skulle passa mig. så då har jag lite press på mig att göra bra ifrån mig. Får jag tjänsten börjar jag i så fall utbildning den 17 jan och kan då fira jul och nyår i lugn och ro och veta att jag sen kommer ha ett jobb. Det kan ju inte bli bättre, men jag får inte hoppas för mycket ändå.
Ne nu ska jag slöa i soffan en stund innan jag ska baka
hoppas ni har det lika bra som jag för livet leker
<3

Kommentarer
Julia säger:

Vad är skillnaden på en motorsåg och en moptporsåg?

2010-11-17 | 10:58:56
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/
louise säger:

det är mer P i moptporsåg

2010-11-17 | 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback