SJ

Idag har det varit en nervös dag. vaknade ur min skönhetssömn vid nio och packade iordning och åkte till karlstad. Åkte till stan med pappa och fixade lite ärenden inför mammas födelsedag imorgon.
Klockan ett började min anställningsintervju på SJ som tågvärd. Väldigt spännande med två intervjuer att genomföra. Med orolig mage och första hela dagen utan snus kanske jag inte var i mitt lvs form. Men jag tror ändå att det gick okay. Verkar vara ett riktigt intressant och spännande yrke.

sen hem och sätta igång med att göra  tårtor, 3 dekorationer till borden och pyssla runt.

Avslutade dagen med Donken,

JAG HAR SLUTAT SNUSA

jag är stolt över mig själv idag


jag mår bra

kastar in handduken och laddar inför imorgon



la familia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback