Tofflor

halloooo
äntligen känns de som en vanlig söndag i kroppen.. Den här helgen har bara rusat förbi. I fredags hade vi tjejmys hemma hos oss och spelade spel. Igår var vi på jul korts pyssel kurs. Riktigt kul och nu börjar jul känslan i kroppen spira. Eftermiddagen igår bestod av att skynda till gymmet för att träna. Äta onödigt fruktansvärt god mat hos lina med alla underbara tjejer. Sen gasa hem med bilen, fortsätta till elin och richard där vi firade Ivo:s födelsedag.
Senare mastis som vanligt.. kul med så mycket folk ute.. Sen var det tydligen efterfest hos oss meb det blev alldeles för mycket folk så vi skickade ut den (eller Julia) körde ut dem rätt så snabbt och det var skönt. Orkade inte med det igår..
Ett tips om du har högklackat på dig en utekväll och känner att du kommer ha fruktansvärt ont i fötterna när du går hem. Ta med dig ett par stora ikea tofflor i innerfickan på jackan och gå hem i dom. Det funkar perfekt och man slipper att ha alldeles för ont  i tassarna.
Idag gick jag iväg till pysselbutiken Mazzarin och satt där och gjorde kransar till försäljning fram tills klockan 4. När jag kom hem drog jag igång och bakade matbröd och gjorde negerbollar samtidigt som potatisgratängen och kycklingen var i ugnen. Ångrar lite att jag drog igång det för känner nu att kroppen är väldigt sliten och träningsverken känns gött efter gymmet igår..
Nu blir det en Myskväll med bl.a. Beck och finalen i ensam mamma söker
Hoppas du haft en trevlig helg för det har ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback