framtand och kläder

åkte till karlstad igår efter jobbet och umgicks med familjen och julia. var till tandläkaren tidigt imorse och det är bland det värsta jag vet. skulle äntligen få en hel framtand, även om det inte är någe farligt så rinner tårarna och kroppen är som en pinne. tio minuter över tusen kronor fattigare så hade jag en fin HEL framtand. köpte med fika hem till mig och mamma och sedan tog vi en tur till stan. köpte tre par skor en stickad tröja, fina kort till nyårsinbjudningarna. lunchade med mamma och pappa och sen gick vi och kollade på ett elpiano som jag reserverade till nästa vecka. weieie äntligen ska jag köpa mig ett piano.

åkte hem och då väntade ett stort paket från ellos, klänningar tröjor jeans. känndes toppen efter tandläkaren imorse som skrämmer livet ur mig varje gång och tar nästan alla mina pengar.

fika med Mia och Lowa, promenad med julia och alexandra. Lucas ville INTE ligga i vagnen så julia och jag turades om och bar honom tills han somnade hos mig. lilla sötnosen.

nu ska jag mysa i soffan och försöka få upp värmen i kroppen med lite te och filtar. frusen efter promenaden.

nöjd med alla mina köp under dagen och allt bebis mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback