Jobb jobb jobb

Det är kul att jobba när det går bra! Och det gör det nu, bästa säljare igår och idag och då får man massa presenter när det snart är jul! Och det är extra kul,, förövning idag så har Martin varit här och vi har övat och sjungit inför nästa helg och det kommer nog bli bra :) de enda som är tråkigt är att Alexander är borta men han kommer ju på fredag så de e inte så länge kvar... Nu ska jag glo på tv och ladda för imorgon .. förresten så finns det ett stort plus till, jag får på mig mina gamla jeans och de sitter gött och inte ens särskilt tight haha de är ändå lite bra att Alexander är borta så jag får gå och cykla vart jag än ska :) life is good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback