sol

idag vaknade jag alldeles för sent, men så kan det bli ibland. igår var vi hemma städade hela lägenheten och myste runt. eske och jana kom och det bjöds på live musik och en otrolig blandning av hittarna på 90-talet. vaknade till att julia ringde och frågade om hon skulle köpa mat, tydligen var hon på stan med elin. Så idag syndade jag med en pizza till frukost. Julia ligger i badet och jag njuter av skidor på tv. imorgon väntar tandläkaren (har ångest redan nu, tycker inte om handläkaren). Sen är det jobb 16-21 denna veckan. Passar mig utmärkt då jag har sovmorgon varje dag och då mår jag bra. nu ska jag glo vidare på skidorna och sedan väntar fritidsgård som vanligt ikväll, alltid lika mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback