saknaden

tänkt att man kan sakna en person så mycket som ja saknar alexander. känner mig verkligen halv och tom utan honom. nu hoppas ja och önskar att han kommer hem imorgon men ja ska väl inte hoppas för mycket. jobbet för min del är lite tugnt just nu med ett projekt som inte passar mig men ja biter ihop och kör järnet ändå men de går väl sådar. städar och plockar på förmiddagarna och bakar för fullt för nästa lördag fyller ja ju faktiskt år, känns lite konstigt. när man jobbade som florist var man helt inne i studentsvängen och morsdag så man visste att snart fyller man år men det gör man inte på samma sätt nu. alexander och ja har börjar kolla lite på resor och det lutar väl åt grekland i augusti men vi får se vart vi hamnar.
imorgon är det 5 timmar på jobbet och sedan långledigt med en härlig helg i sommarstugan att se fram emot, längtar sååå mycket,
nu ska ja snart lägga mig
godnatt
skilladen på hår är nu total

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback