4 december

Den här veckan rusar förbi och det är himla skönt för då är mannen hemna snart igen!
Vi har umgåts med många fina vänner, jag har hunnit med lite här hemma med att plocka ovh städa så de känns riktigt gött. Imorgon drar jag till farmor och på kvällen kommer dr vänner hit. 
Snart är de jul! Amelia första jul. Shit va häftigt! 

Ja håller ju också på att kriga med min vikt lite granna! Ja äter nästan som vanligt men mer promenader ovh övningar hemma ovh nu går de framåt.
Sen Amelia kom så tappade ja 10 kg hyfsat snabbt men sen har ja fått kämpa. Så i lördags hade ja kämpat ber ytterligare 7,5 kg så nu är de
Bara 3,5 kvar till den vikt jag hade innan jag blev gravid ovh helst ska jag ner en bit till. Men fatta, 17,5 kg lättare i varenda jädra steg jag tar!! 



Dagens mysigaste stund! 
Powernap i soffan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback