P-stav

Nu är de kört för syskon till Amelia inom de närmsta! P-staven sitter i sen två dagar tillbaka och armen är grymt svullen röd och varm så hoppas hoppas hoppas att se ska gå över så hag kan behålla den! Idag har varit en jättemysig dag när vi gått på Ikea, jag har sytt gardiner och gjort en fin vimpelgirlang (enligt mig själv alla fall). Bakat macarons ich haft besök av systrarna. Ikväll har vi haft de gött framför Beck ovh jag har julpysslat lite eftersom jag fick tips om en tävling gällande julkort. Amelia växer ovh blir stor! Redan elva veckor imorgon! Exakt nu dör elva veckor sedan hade vi precis kommit till förlossningen och vårt rum. Det känns märkligt, så nära men ändå så långt borta! Jag njuter varje dag  och älskar att vara mamma! 

För fyra år sedan idag flyttade hag ihop med Julia och gjorde oss redo för halloween fest! Tiden går fort och mycket har hänt sedan dess! 




Kommentarer
Julia. säger:

haha jag satt också och tittade på dom där korten förut, läste i bloggen vad jag skrev den dagen! :p

2014-11-01 | 19:28:49
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback