Promenad

Det här med att ha varit gravid och haft tanken att ja struntat lite i vad jag äter, det kommer ja inte göra med nästa barn.
Nu kämpar ja, kanske inte superduperbra med kosten men ja går och går och går. Idag blev de två promenader. Från den dagen Amelia föddes tills i lördags är de -15kg på
Vågen och jag har sex kilo kvar till min starvikt som jag hade när ja vägde in mig som nygravid. Men att komma tillbaka dit är bara ett delmål. Jag vill vara och bli en aktiv stark och effektiv morsa som orkar allt för min stjärna! 
Imorgon blir de åka till mormor, ons böir de pyssel på dagen med vänner och sedan krhamn ovh tjejmys
På kvällen, det behöver jag! Var längesedan jag träffade mina pumor.
Kärlek! 


Helgens twixcheescake recept taget från http://jennysmatblogg.damernasvarld.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback