Sockerdemoner

Jisses! Ja har försökt ett tag nu att komma ner mer i vikt och i söndags när ja ställde mig på den berömda vågen hade ja tappat ytterligare 1,5 kilo på en vecka. 
Detta innebär att ja tappat 19,5 kg sen Amelia föddes och har kvar 1,5 kg till de jag vägde innan ja blev gravid.
För mig är det ett delmål och mitt slutliga mål ska helst nås vid hennes ett års dag! 
Men idag kom de där chokladdemonerna som gjorde att jag spatserade ner till butiken och köpte en chokladkaka. Åh va gått de va och åh va illa ja mår nu och åh vilket skitdåligt beslut de va. Så nu har ja och Alex precis avslutat ett litet styrkepass i hallen såhär 23:00 en tisdag.

Imorgon åker han efter 3 1/2 vecka ledigt tillsammans. Börjar på nytt spännande jobb och jag och Amelia ska va hemma. Hon ändrar sig mycket och kräver mer uppmärksamhet och går och busa och mysa mycket mer med. Hon är så mycket oändligt mycket kärlek i mina ögon. 
Nu blir de sova ladda för ny dag imorgon då ja och Amelia ska gå på stan med flera andra mammor! 


Mönster av Annelie Söderwall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback