långa dagar

vet inte riktigt va de e för dagar denna vecka men alla känns väldigt långa. skönt att det är fredag imorgon då Lina och Anton kommer hit så vi kan gå på barnmässan en sväng. riktigt dryg dag idag när jag inte får vänad mig bort från amelia utan ett gallskrik, tror de kan va lite tänder på G och hon ska ha min totala uppmärksamhet så idag har hon suttit fastklistrad på höften nästan hela dagen förutom när jag fick i mig lite lunch då hon satt brevid och skrek.
inte likt henne att va grinig så nått är de ju!
de e väl just de som e lite nackel att va själv i så många dygn i rad att börjar veckan segt så är de väldigt långt kvar tills man kan ta igen de och att de finns en till som kan bära, mata trösta på kvällarna framförallt då ja själv e väldigt trött men så är de!
 
imorgon kommer antagligen vårt hem ut på hemnet! känns rätt läskigt och samtisigt pirrigt för de avgör hur mycket pengar vi får till möbler och allt annat kul som vi vill handal till huset. Möbler till uterummet altanen och en grill står överst och en soffa vore ju bra också! ska bli riktigt spännane att de vad den går för.
 
förövrigt så går dieten bra jag följer den till punkt och pricka och ja ser fram emot att ställa mig på vågen på tisdag igen och se vad som hänt då.
 
Längtar tills nästa vecka då vår lilla familj kör en spontanare i stockholm med hotell och massa gött. Ska bli kul att hälsa på brorsan och vi hoppas på bra väder så vi kan glida runt och ha de gött! vi borde väl spara pengar egentligen men en måste unnä sä sörrni!
 
nu ska ja krypa till kojs och njuta av sömn i några timmar (förhoppningsvis)
 
 
Dagens mest spelade låt (förutom babblarna) = Ring i dina klockor - peter lemarc
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback