Aktiv

Jag har en period i livet nu då det är fullt upp med roliga saker, jag vet på både gott och ont nästan hur varje dag kommer se ut ett tag framöver då de snart är jul också. Skolan rullar på bra jag jobbar så mycket jag orkar och kan vi sidan om har senaste veckorna blivit närmare 50% och de kommer bli fint i plånboken. Samtidigt som det känns viktigt att börja vikkka runt eftersom att om bara ett år kommer ja ju vilja veta vart jag vill jobba och söka anställning. 
Det ska bakas göras julkort städas i fixas. Samtidigt som Alex har startat sitt egen som han har pratat på länge.

Ända sedan han börjat i Norge för snart fem år sedan har han pratat på att han vill göra något annat den vecka än han är hemma och nu har han fixat eget företag och kommer jobba tillsammans med en kompis mån tis ons den veckan han är hemma. Lite mer trix å fix i livspusslet men vi har ju sagt att vi ska slita några år för att få till så mycket vi lan i huset och samtidigt betala av så mycket lån som de bara går innan barnaskaran förhoppningsvis växer. 

Vi är båda ja å Alex rastlösa personer så just nu ses vi kanske inte så mycket men när vi väl ses har vi de otroligt bra. 

Snart ska Amelia till förskolan, ja ska till skolan, Alex jobbar och på fre drar vi till Gbg för kvalitetstid å mys på Liseberg och hotell. 


Ett år sedan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback