bästa helgen på länge

detta har varit den absolut bästa på väldigt länge. började med en spontan kväll med elin edda och ivo i fredags. hände egentligen inget speciellt men vi hade sjukt roligt. Elins bästa kommentar den kvällen var " ju mer ja dricker desto nyktrare känner ja mig" underbart. sen va de upp igår och servera på bröllopet, lite halv stressigt emellanåt men riktigt mysigt. man blir på så bra humör av bröllop. hem och tagga gärnet på kvällen, thomsen sophie julia elin höll mig sällskap och de va dans och sång i lägenheten som aldrig förr. Mastis senare på kvällen och dansen fortsatte där.

vaknade till liv idag och tog en frukost på pizza house med tjejerna. kusin niklas ringde och berättade att han skulle spela hockey match i kr.hamn idag så jag och julia åkte upp och kollade. bra match de vann med 18-1 =)

nu blir de vila i soffan lite och käka ny bakade baguetter med kycklingröra och massa grönsaker mums mums
elin hihi

thomsen och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback