bebis dag

idag har det verkligen varit bebis dag. först kom malin och alice vid tolv.. myste och käkade lite lunch på stan.. sen tog vi en promenad upp till Mia johan och lilla Lowa. fikade lite och pratade barn.. de är ju bara så underbara och så söta dessa små godingar.. mia och ja tog en promenad ner te stan och tog en öl i tältet och kollade lite på boxningen och sen blev jag bänkad i soffan och känner mig piss trött.. men tror att om 10 minuter kommer jag få energi i kroppen och förflytta mig till köket och arbeta på mammas och pappas present i några timmar till.

kan inte längre gå i skor. världens köttsår bak på hälarna blåsor ovanpå fötterna och blåsor på stor tårna så från och med nu eller förut går ja barfota

ser fram emot en skön ledig semesterdag imorgon får se vad som händer och sker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback