en vecka

för en vecka sedan satt jag i 33 graders värme precis nu och avnjöt en öl och got mat. nu sitter jag här i 12 graders värme och regn. gick och solade idag efter  jobbet i alla fall så man får behålla förgen lite längre. jobbat hela dagen och grejat och sålt. har varit kul idag med och imorgon blir de till att städa så att butiken blir fin inför helgen.

nu ser ja på fångarna på fortet och väntar på reklam så jag kan duscha =)

för övrigt så ska vi boka biljetter till gbg nästa helg, ska bli sjukt roligt att härja runt i min gamla hemstad. helt sjukt att det redan är 3 år sedan som jag flyttade dit.

jag har de bästa vännerna här i krhamn. är piss nöjd med min bil. jobbet funkar toppen. familjen mår bra. lägenheten är så gott som städad och min mage är fortfarande brun kan man begära mer av livet eller?

jag flyger fram just nu underbart att leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback