home sweet home

då va man på svensk mark igen. har haft en kanon vecka på rhodos med sol och bad mest hela tiden. sitter just nu och käkar lunch, en halv gurka, ungefär det jag ätit till lunch hela veckan så det passade bra. har även köpt en ny klänning där nere som var lite mindre än vad jag är så har käkat sallad mest hela veckan och nu går jag i klänningen. borde verkligen sova lite, men är lite svårt. sov tre timmar inatt men ikväll ska ja och julia  ut på äventyr om vi orkar.

efter 7 dagar bara vila och stilla liggande hinner man tänka en hel del och läsa massa böcker. kommer bli längre inlägg någon anna dag om alla dessa tankar. kom hem som en ny människa  mår på topp



igår låg ja där, idag är jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback