kvällen

julia har precis lämnat byggnaden och här sitter ja med ett glas rött. har haft en kanon bra första dag i kristinehamn. varit med julia nästan hela dagen, träffat sofia lina och alexandra också mina små pärlor. sällan jag känner mig så enormt trygg med vänner som jag gör när jag är med dem. de tar mig för den jag är och det är helt underbart. tänk att jag skulle hitta hem i kristinehamn av alla stället.

bäcker jag läst under senaste veckan och kan varmt rekomendera. (jag läser endast bäcker som är verklighets baserade eller biografier, för mig är det de enda böcker som berör mig på riktigt och ger mig någonting)

* morder på anna lindh
* flickan med de röda skorna
* skynda att älska - alex schulman - självbiografi
* när kalla nätter plågar mig - jessica andersson - självbiografi
* och himlen var oskyldigt blå - handlar om tsunamin
* dyngkåt och hur helig som helst - mia skäringer

det var de bästa jag läste denna veckan kan varmt rekomendera alla men flickan med de röda skorna, som jag läst för sjuttioelfte gånger berör mig absolut mest. varm härlig bok som ger mig mycket och som får mig att tänka till lite extra och uppskatta livet jag lever.

för övrigt så har jag världens bästa vän Julia. När man kommer hem är lägenheten städad fönstrena är putsade bilen är tankad och tvättat. hon är helt underbar den tjejen.

har haft mycket i huvudet under sommaren men nu börjar allt ordna upp sig och jag vet lite mer vad jag vill och det känns väldigt bra. känner mig lugn och trygg i mig själv.

imorgon blir det klippning, fixa till naglarna och göra brudbukett och bordsarrangemang inför bröllop på lördag. Julia pratar även på att de kanske vill höra en lite sång från mig men det får vi se hur det blir med

ha det gott kära vänner för det ska ja ha

skål och godnatt


hela gänget i gamla stan på rhodos (jag står bakom kameran)

<3

Kommentarer
Julia säger:

<3 Det är bara för att du förtjänar det.

2010-08-21 | 10:11:26
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback