söndag utan ångest

kan inte beskriva med ord hur gött det är med semester, känns sjukt bra att sova vidare i min nybäddade säng imorgon och bara göra vad jag vill av dagen som kommer, underbart. igår städade jag lite och grejade med mammas och pappas present som jag inte kan berätta här då min pappi läser bloggen då och då. men bra present det blir det. ska försöka jobba lite på den idag med. sen skulle julia komma och äta så jag slog till med att göra ugnsstekt färskpotatis och fläskkotlett det gick väldigt bra. men sen skulle jag göra en kladdkaka med vit choklad och hallon, för att fira min semester. första kakan satte ja in, sen gick jag och bäddade rent då brandlarmet tjuter till och det är rök i hela köket. kakan brändes svart på 5 minuter, tror min ugn fick något spel. då var det bara och börja om, och då välter hela mjölburken ut i köket, detta klarade dock inte min mobil av så  numera har den ett stort rött streck genom hela skärmen. men men maten och kakan blev mycket god tilllsut.

sen drog vi ut och cabbade lite, det var ju soool. sen var det party party uppe i julias mammas hus, riktigt kul till en början sen vart det mastis som vanligt, skönt att vi kör på kd nästa helg, även om ja inte är lika trött på de som de andra brudarna men de börjar bli lite uttjatat.

sov som en prinsessa inatt och nu är jag pigg, på bra humör och pizzasugen, så sitter och väntar på att julia och thomsen ska få lite liv i sina kroppar och bli med och käka

måste bara säga ordet semester en gång till. det är ofattbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback