trött

JOBB. hela dagen, har diskat och skyltat om 3 fönster, jisses vilket tempo jag har haft idag. blir peppad av att de är mer kunder nu än innan jag gick på semester, så nu är det riktigt kul att jobba. ser fram emot imorgon, erbjöd mig till och med att jobba lördag fast jag skulle va ledig, måste tjäna lite mer pengar också. denna månaden blir lite jobbig, räkningar på över 13000 men men man får ta sig råd till det man behöver.

efter jobbet var jag dödstrött så blev en film och slöa hos thomsen med julia.

Jag åt GLASS och börjar fundera kring ifall jag kanske inte är laktosintolerant utan att det är något annat som jag inte tål. har gått över två timmar och inte en endaste liten känsla av att jag faktiskt har ätit glass. så nu ska ja göra lite tester med mig själv och komma på vad felet är på mig =)

imorgon blir det jobb och sen en kväll hemma. måste få en ensamkväll känner jag, det var längesedan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback