trötter

jobb hela dagen, denna dagen har varit extremt seg förutom när klockan slog 17:20 då den läckraste killen på länge kliver in i butiken. jag får världens blick från chefen och nina som betydde, din kund louise vassego =) åhh han va så fin, tyvärr skulle han ju köpa blommor till tjejen men vilket ögongodis. de enda felet va grå mjukisbyxor. finns inget fulare än grå mjukisbyxor men men mums va han såg bra ut.

har nu precis lagat mat lite potatisgratäng och grejer. har även bakat två kardemumma kakor, längesedan jag bakade så nu doftar det gott i lägenheten. ska ägna kvällen åt att pyssla och mysa i mitt kök men en kopp te tänkte ja. måste försöka börja bli klar med presenten till mamma och pappa är ju drygt två veckor kvar till de stora kalaset äger rum.

för övrigt så fortsätter min vandring på moln. ja mår super.

julia och ja har även kollat runt lite på lägenheter. vem vet man kanske hittar något skit fint som man inte kan motstå. på lördag ska vi antagligen iväg och titta på en i alla fall..

nu blir de pyssel

om någon är sugen på nybakad kardemummakaka så finns jag i köket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback