förkyld

Kära blogg
här sitter jag och kollar på tv och ska försöka blogga lite samtidigt. Idag har dagen gått åt till att legat i soffan och snorat och haft huvudvärk. Sen kom julia hem och så gick vi till maxi och handlade lite sen gjorde jag pannkakor. Sofia kom och vi sitter och har det trevligt.
Sökt massa jobb, kommer igång på kvällarna med att söka och då är det kul. Har räknat ut att jag har sökt över 40 jobb sedan jag blev arbetslös så någon gång lär jag ju få jobb hehe. Under tiden njuter jag av att vara hemma och pyssla nu inför jul. Men känner att rastlösheten börjar krypa i kroppen så imorgon får jag nog dra fram allt pyssel och börja göra julkort. Den som vill är välkommen till fritidsgården och hålla mig sällskap.
Nu blir det sova snart
det bästa med idag jag har chattat Med BRORSAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback