granen står så grön och grann

Inte har jag varit duktig på att blogga i helgen men nu kommer det ett litet inlägg.
Lördagen var en lyckad med konstig kväll då mycket hände. Söndagen var som alla andra söndagar, många filmer, massa mat och sen slog vi till med att spela bingolotto och jag vann 100 spänn. och sedan såklart beck. tydligen har det blivit en lite tradition att jag ska sitta uppe med johannes efter beck och kolla på fotbollskanalen, vilket kanske jag inte är ett så jätte stort fan av, men visst det kan väl vara lite kul att hänga med inom fotbollen också.
Idag har jag varit med Mia och hostiga lowa till vårdcentralen och sedan tog vi en fika på stan. Käkade super duper goda köttbullar som julia har gjort idag och sedan somnade jag på soffan i 2 timmar. Nu är sambon hos mammsen och här sitter jag och väntar på att vi ska åka och handla och sedan åka och träna, riktigt skönt att komma iväg till gymmet idag.
Saknar min bror redan och det kommer nog bli en lång vår utan honom, men det är bara att hitta på så mycket som möjligt. Han kommer ju få en kanon vår med hur mycket kul som helst, så det är bara och vara glad för hans skull.
den som vill, följ hans resa här http://friendshiptest.blogg.se/
Löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback