handbollen

idag ställde jag klockan, för nu är jag trött på sovmornar och trött på att aldrig kunna somna på kvällen. Så tidigt som Halv nio var jag uppe. Slog mig ner vid datorn och sökte vidare på jobb.  Sedan blev det lunch och mys med mia och lowa på dagen. Kom hem och städade lägenheten ihop med julia.
Blev himla frustrerad över tjejernas match i handboll men men får hoppas det går bättre imorgon. Sedan blev det gymmet som jag har vilat mig ifrån en vecka p.g.a. förkylning. När jag sedan blir helt frisk ska ja verkligen köra hårt på träningen tänkte jag. Nu måste jag ta tag i de där på riktigt.
Annars då, på dagarna är börjar jag bli lite rastlös och känner för att låna massa engelska böcker på biblioteket och läsa så att jag blir bättre på engelska. I framförallt skrift, så ska försöka få tag i ett lexikon också så jag översätter orden jag inte kan så jag verkligen lär mig något. Jag är i behov av att lära mig saker nu, nya roliga saker. Ska även försöka komma igång och skriva lite mer sångtexter nu när jag har tid.
Försöker få mitt humör att komma igång som just nu känns det som att det ligger i dvala och jag är varken lessen eller glad utan allt bara rullar på och då blir jag rastlös och tycker att det måste hända någonting.
Imorgon kommer familjen Thyberg och Sjöquist hit för att julpyssla på kvällen och det ska bli väldigt mysigt, även om min bror kommer saknas enormt mycket på vårat årliga julpyssel.
Julia sover och jag ska sätta på en film eller något för jag lär inte sova på några timmar även om jag gick upp tidigt.
Vill någon ha hjälp med något som jag kan fixa och som är lagom kul eller tråkigt så säg till för jag har rätt mycket tid så då kanske jag kan hjälpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback