idag är ingen vanlig dag

för idag är det dagen innan pappas födelsedag. har idag stt på tv det har ju varit störtlopp, skidskytte, handboll och massa mer. har hunnit med att öva och sjunga inför sången som blir på fredag natt. det kommer nog bli så fint så de. sen har jag hjälpt till med massa smått och gott till ikväll. allt ifrån blåmögelost insnurrat i pepparkakssmular och allt vad man kan komma på. sen ska även mina cheescake få bli uppätna och det ska bli smaskens.

det känns lite dumt dock i maggropen att inte vara med på sofias askedsfest, önskar så att jag hade kunnat dela mig på två men idag går det icke. blir här ikväll och imorgon.


nu ska jag pyssla lite mer är och sedan få lite mer ordning på mig själv, ha en bra kväll kära vänner och drick en mariestad åt mig.



Kommentarer
julia säger:

jag kan dricka en carlsberg åt dig iaf ;)

2010-12-18 | 18:09:29
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback