Mitt Jullov

idag vaknade jag til liv och var jäte glad, jag okte min bil til kalskoga åk va på en arbetsintervju som gik jätebra. sen okte jag hem. lagade pannkakor. jälpte sofija at starta henes bil. slipade skridskor. okte skrisskor. baddade i badhuset och och och sen sat vi i det där vajma rumet inanför dushen. eftej det okte vi til kalskoga ok åt på MAKS. ja drack fanta. Nu sitter ja ok sjunger och juvlia och sofija har badat fötterna i badkaret och nu ska vi dricka kaffi och glo på film och ha de mysigt och ha de skönt. ha de bja och hopas at ni har et lika bla jullov som ja
härlig jullov med oss

Kommentarer
Julia säger:

MVG

2010-12-29 | 15:58:43
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback