pulka och korv

kvällen blev mysig, åkte till sätra backen och åkte lite pulka så kommer att ha en blå skinka imorgon och de känns bra. åt massa korv och drack kaffe, lovley.
sen åkte vi hem ser på film myser i soffan och funderar över våra liv. jag sofia och julia. de e inte alltid så lätt som man tror kan jag meddela er. men alla har vi vårt och det blir nog bra tillslut. julia och jag har kommit på en sak som vi är olika med. julia vill ha övertag och jag vill jaga. koppla in den meningen i vilket sammanhang ni vill för jag orkar inte riktigt förklara idag. men så kan det vara ibland.
nu ligger alla papper klara inför morgondagens intervju, ska bli så spännande så, som vanligt =)
nu ska jag lägga mig i soffan igen och lösa lite korsord och prata vidare
använde mary kay skrubb ikväll, kan meddela att ansiktet brinner på mig och det känns mindre bra men men får se hur jag ser ut imorgon
ha de gött kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback