spöken

jag är helt säker på att det spökar i vår lägenhet nu. Har funderat lite innan men efter att igårkväll när jag släkt belysningen i granen genom att vrida en lampa helt ur läge och sedan komma upp klockan halv sju innan julia har vakna och se att granen lyser igen och lampan som jag skruvade ur är helt åtdragen så är de nog konstaterat att det finns flera i den här lägenheten. Så nu ska ja börja göra som Thomsen gör när hon duschar, jag kommer be mina spöken gå ut så att jag i alla fall får duscha ifred.
Inatt har jag inte sovit mycket, halsen gör så ont att nästan tårarna trillar så idag har min kost bestått av isbitar. Vila i soffan mesta dels. Har även varit duktig och postat lite brev, ringt på några jobb och laga matta köttfärssås.
Julia jobbar kväll och jag ska njuta i soffan av handboll på tv och min nya kordordstidning.
Glädjetårar när jag insåg precis att brorsan och hans kumpaner har kommit fram till hotellet och till och med har hunnit med att blogga så vi kan lugna ner oss lite här i sverige.
Tack och gonatt nu ska ja umgås med mitt spöke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback