today

Igår blev det heldag hos mormor och morfar och det var riktigt trevligt. Gick igenom gammel mormors gamla rum och hittade jätte mycket spännande saker. T.ex. hennes gamla betyg sedan hon gick i småskolan och massa brev från min mormors farbröder. Väldigt kul att kunna läsa och se och veta att allt är så bra i ordning.
Sen gasade jag hem och dog på soffan en sväng sedan stormade linnea och sofia in i lägenheten och började laga flygande Jacob, och jag kan säga att fröken astin är bäst på att tillaga flygande jacob. sen blev det mys som vanligt.
Idag har jag mest sovit, grejat med papper hit och papper dit. Sedan har jag gjort plats för granen som vi ska försöka fixa imorgon. Hann med gymmet idag och det var riktigt najs, slita som en djur.
Nu ska vi mysa i soffan och glo på lyxfällan och sedan hitta någon bra film att titta på..
ha de mys kära vänner
idag sålde jag min spinningscykel snabbt och smidigt och pengarna i min plånbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback