åskmoln

dagen på jobbet gick bra, håller på och installerar nya kassan och grejar så det gick fort. bara 2½ arbetsdag kvar nu. Under kvällen däremot har jag varit som ett åskmoln. fanns ingen mat hemma och när jag väl väntat på en bakpotatis i micron så smakar den sött lim och det hjälper inte med att kilo salt. skiter i allt och går ut och går och då börjar det regna, skiter i det också och går runt hela krhamn i 2 timmar. nu sitter ja i soffan och ser på tv och dricker te och tänker inte göra ett piss mer ikväll för allt har bara gått fel och jag orkar inte med mig själv ikväll så lika bra och gå och lägga sig tidigt. jobb imorgon sen ledig på onsdag


hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback