dan för dan

nu är det 5 timmar kvar på jobbet innan semestern drar igång, jag kan knappt tro att det är sant, känns helt overkligt =) jobbat idag, solat och epilerat skönt med en kväll alldeles själv ibland och bara få pyssla om sig själv. lägger lite pussel och dricker lite te, börjar ju bli spännande om 1000 pusslet från -64 har kvar alla sina bitar, spännande spännande. annars är livet underbart jag njuter och speciellt imorgon klockan 14:00 med frihet i 3 veckor tjohooo

nästa veckan är planen att inte ha något bestämt utan ta dagen som den kommer så vill någon träffas någon dag så slå en signal jag är friii som en fågel

vännerna betyder mycket mycket, är så glad över att jag träffat er kristinehamnsbrudar ni är de bästa =)

kan allt vet allt asfallt

så är det

Kommentarer
Julia säger:

Jag ska knulla din familj

2010-07-29 | 21:36:41
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/
Anonym säger:

du är bra <3

2010-08-01 | 21:57:06
Bloggadress: http://ssofiathomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback