drömmarnas makt

så är det. En natt en dröm kan förstöra mycket. En dröm på kanske 20 sek kan få muren man byggt upp så länge på att blåsa sönder totalt. En sådan dröm hade jag inatt och dagen blev inge bra. Tankar tankar tankar. så är det.

Jobbet var ändå helt ok. Mera kunder idag som gör att dagen går fortare och blir roligare och det är väääldigt positivt. Sen blev det det efterlängtade badet i Jutviken med Kent. Skönt att va på en strand utan massa folk och bara sitta och prata om livet i allmänhet.

Julia och jag hade båda två pissdagar idag så vi avslutade dagen på det bästa sättet man kan så man mår bra igen. Vi åkte cab i 2 timmar och pepprade musik ..

Imorgon struntar Thomsen  i att åka till stugan bara för att kunna gå ut på kvällen med lilla mig. Det är en riktig kompis de, ser när man inte är på topp och bara betsämmer att vi ska ha kul. Så ska det va =)

Lägga sig nu, Ladda för jobb imorgon bitti sen är det helg även för mig när klockan slår 13:00

rågeröverrågerut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback