fortkörning och helg

jobbade igår och det var nog den segaste lördagen jag jobbat på väldigt länge. men sen vart de helg och då drog vi till kd för att shoppa loss. alexandra julia lina och jag. väl vid sundsta står en polis mitt i gatan och berättar för mig att det är 30 här. Japp sa ja, polisen säger , och du körde i 47, jahapp sa ja. fick min första fortkörningsböter på 2800 samtidigt som jag tackar gudarna för att jag inte körde 5 km/h fortare för då hade körkortet rykt. + att denna månaden har jag mest pengar på hela året, för man måste ju se allt positivt. framme i kd hälsade jag på maria malin elin lite snabbt och sen tjötade jag med syrran lite. handlade en klänning och ett par jeans detta för 174 kr. helt okay =) stan stängde och vi åkte till bergvik och kollade vidare. sen åkte vi hem plockade upp sofia och sophie och vi gjorde oss lite iordning och sen bar det iväg till teds mammas hus =) realy najs . räckte med 3 öl och  1 glas vin för min del så dyrt blev det inte för mig =) härjade dansade sjöng och hade allmänt sitkul. ute från mastis har ja ett antal missade samtal från min syrra 2 på natten. jag får panik då hon är ensam hemma och ringer flera gånger och var då på väg att ta en taxi till kd (i alla fall i tankarna) får tillslut tag på henne och hon skriker i luren och jag får ännu mer panik. försöker fråga lugnt och stilla vad som har hänt "JAG HAR TAPPAT MIN SISTA MJÖLKTAND! HÖR DU VAD JAG SÄGER" skönt att det inte var något värre än så. Grattis syrran till gluggen =)

vaknade idag till en skrikande mobil. Ringde sen julia och vi käkade pizza och såg på film. ted var med och fixade lite kaffe och grejer åt oss. Har även lagt ner mitt elektriker projekt, funkade inge bra .

nu ska ja sitta i min soffa ett tag, sen ska ja handla med julia och sen är det bara till att börja på sista arbetsveckan innan semester

tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback