friskare och ny byråååå

Idag vaknade jag men energi i kroppen. Äntligen har medicinen börjat värka men får inte jobba denna veckan p.g.a. smittrisk sa lila doktorn och då är det lika bra och lyda hans ord. Så idag åkte Julia och jag till Ikea i karlstad och jag hittade min byrå som jag så många gånger tittat på och den fanns i fynshörnan där jag gärna köper mina möbler. Ett litet jack i kanten fixar man med lite nagellack. Problemet var ju bara hur man får hem en byrå som är 123 cm hög i en bil som inte är så stor och som inte sätena går att fälla på. Enda förslaget för att ta av taket och ställa den i baksätet, Men, hur skulle vi få i den och hur skulle vi få ur den. Vi fick helt enkelt ringa Julias mamma som kommer med sin super duper volvo och kör byrån hem till mig. Så snällt så snällt. När det var klart var jag helt slut. Helt frisk är jag ju inte än märkte jag. Vilade en stund sen blev det kaffe i skärgården och en promenad med Nelly.

Har fått många positiva kommentarer av vänner och folk som läser bloggen att inlägget om när jag var mindre och min skolgång var intressant att läsa så får väl skriva lite mer om det framöver.

Vila i soffan och lite medicin i magen så ska jag nog sova gott

Kommentarer
Julia säger:

oj en lila doktor, mådde han riktigt bra då? Förresten heter hon Nellie ;)

2010-07-01 | 22:31:32
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/
anonym säger:

sluta va så negg jullan. Bara för att vi precis gjort slut så behöver du inte va så nedranst dryg

2010-07-01 | 22:36:10
Julia säger:

Men det är jobbigt med brake-ups.

2010-07-02 | 10:35:30
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback