Kära blogg

dagen har gått. Har jobbat och efter några hysteriska utbrott på en kund både från min och min chefs sida så var det skönt att klockan blev sex även idag. Åkte till karlstad efter jobbet och bytte till mig min bil. Äntligen min bil i mina händer igen. Har saknat henne. Packade upp gårdagens fynd och funderade lite över hur jag tänkte när jag handlade allt det där. Antagligen så tänkte jag att jag själv kan flytta ut så att alla andra saker får plats men men. Massa bilåkande och ett dopp i skärgården blev det ikväll. Sofia Julia Alex Sofia och fröken svår. Kan inte bli bättre.

Underbart med dessa dagar men speciellt kvällar. Älskar detta. Nu är det två dagar kvar på jobbet och sen är det helg tjoho

sova nu, är ju en dag imorgon också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback