Kärleksvisan

sitter och sjunger högt! underbart!

Igår blev det massage så nu mår ryggen bättre =) idag har jag varit ledig. har solat med Alexandra och julia en sväng sen åkte jag hem skruvade isönder matbordet och bar ner det i källaren och ställde upp mitt lilla skrivbord itsället. Sitter ju aldrig där ändå och nu blev ju köket mycket större. Sen har jag färgat håret med Julia. Åkte ut och tog en tur med bilen och jag fick hjärtklappning för bromsarna låter dumt. Jocke ställde upp och lyssande på de J*vla bromsarna och han kunde fixa dem någon dag Tack Tack. nu kan jag somna gott ikväll med.

Sitter och spelar gitarr och sjunger högt. Saknar dock mitt piano. Måste investera i ett Elpiano när pengarna finns.

Kärleksvisan helt underbar låt man mår bara så bra av den och blir alldeles varm. Underbart.

Laga lite matlåda och sen åter till gitarren (gitarr och sång är den bästa terapin som finns )

Gitarren och Jag de e grejjer de haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback