Kusin

har idag haft en kanonskön dag. Åkte ut till hult med Elin Skoog och myste i solen och badade. Kent kom ut en sväng och höll oss sällskap. Sen drog ja och julia på hair. Konstig musikal de där. sen storhandla och nu lagar man mat.

Fick även reda på precis att min lilla kusin Samuel har spräckt fingret i vedkapen stackarn. Fick sy 15 styng i det lilla fingret. Tänker extra mycket på den lilla kraken idag. Mina kusiner är som mina syskon.

Annars vad ska man säga, blev utgång igår och den blev ju som den blev. Skitmycket folk och skitmycket dans och värme. Sen blev det väl inte det bästa slutet men det blir det sällan eftersom att jag känner som jag känner nu. Saknar fortfarande den där knappen som man kan stänga av sina känslor med. Den hade passat extra bra att trycka på nu. Blir så trött på mig själv. Annars så leker jag med livet. Passar bättra att säga så än att livet leker.

nu blir de fläskytterfilé  och pressad potatis

see youu

som jag hade dig förut - melissa lasse



smultron vin kalas gott



mina damer och herrar soofffiiiiaaa thhooommsseennn

meeeee

Kommentarer
Julia säger:

Jag vill också ha den knappen! Precis just nu

2010-07-19 | 15:20:27
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback