mjölktänder

varit hemma i karlstad idag och tagit det lugnt med lite kubbspel och skjutsa hit och dit på familjen. Hade även en diskution om mjölktänder. Min kära syster är som jag och tappar sina mjölktänder väääldigt sent.. Själv slog jag medvetet ut min sista mjölktand dagen innan min 18-årsdag och min syster som nu är 17½ år har även hon en mjölktand kvar. Brorsan släpper kommentaren "men louise du kan ju inte ha mjölktänder som är laktosintolerant". Konstigt det där haha.

Kanonfint väder och kroppen mår bra känner mig lite sliten och har inte fullt med energi i kroppen som jag brukar men framåt går det och det är huvudsaken.
Sitter just nu och väntar på att Julia ska sluta jobbet så vi kan åka ut i skärgården och ha lite picknick.

Ska fixa med lite kaffe och goda mackor nu samtidigt som ja ska se på fotboll

ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback