morrn morrn

har precis hällt i mig min stora frukost smoothie. Sitter och sjunger högt och känner att det är LÖRDAG!!!
åkte iväg till ted igår en sväng med julia, tog en öl och satt och tjatade lite. Sen blev det sängen. Nu ska ja snart dra iväg och jobba fram till ett sen är det HELG och då ska ja ta med mig Alexandra julia och elin till kd så ska vi shoppa loss lite =) har ju inget att ha på mig ikväll hihi..

Ska även hälsa på syrran en snabbis i kd tänkte jag och se så att allt är bra. Min älskade favvo sys <3 broder är ute på äventyr i stugan så han får ja träffa någon annan gång. iofs ska vi dela rum på rhodos i en vecka så då har vi tid att prata lite =)

drar te jobbet ha en skön rolig trevlig positiv helg för det ska ja ha =)



älskade sys



älskade bror =)


hinner lyssna på fattig bonddräng innan jag flyr hemmet

då kan inte lördagen börja bättre än så här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback