pannkakssmet

vaknade till liv och var dötrött i morse. Men men upp och hoppa =) jobbet gick okay massor att göra så dagen gick fort nu är det bara två dagar kvar till helg =) Gick  och sola när ja kom hem, gött och slappna av lite sen skulle jag göra pannkakor. Vispade smeten böjde mig ner och skulle ta ut stekpannan och vips så hade jag pannkakssmet i hela huvet och över hela mig.. De va bara och hoppa in i duschen igen skura golvet och göra en ny pannkakssmet. Så det kan gå. Nu har jag betalat alla räkningar denna månad och på ett ögonblick så var man några 1000 kronor fattigare. Väntar på bowling med Julia och Ted nu, de va längesen så de ska bli skoj.

Vill att någon jag känner kan ta och gifta sig någon gång så att jag får sjunga kärleksvisan på nåns bröllop vore så kul =) första sommaren på länge som jag inte har något bröllop inbokad att sjunga på och det är ju typiskt när man har hittat en så bra låt men men de kommer väl.

Pratade med en kund idag som skällde ut mig för att vi inte hade några höstblommor för han tyckte att det var höst nu, fick ångest över att jag inte ens har hunnit haft semester när det nu redan är höst. Men ja skrattade och frågade om han drev med mig hihi. Dumma gubbar det finns ibland. 7 arbetsdagar kvar sen är det semester som gäller och det ska bli såååååå gött

hmm va ska man mer skriva här då?

jo ja är trött på kristinehamns vårdcentral för övrigt. Var först hor en läkare som sa att jag var allergisk mot blommor och att jag skulle göra mer "blomtester" för det. Han skulle skicka en remiss, 4 månader senare ringer jag och säger att jag inte fått någon remiss. Då har inte lilla doktorn inte skickat någon remiss utan skrivit i journalen att patienten BORDE göra tester. Fick tillslut en tid och kom iväg men då hade han skickat en remiss på vanligt pricktest som jag gjort ett antal gånger innan. Läkaren som gör pricktestet säger att jag är allergisk mot pollen och gräs vad hon kan se. Två veckor senare får jag ett brev av den första läkaren där det står att jag är allergisk mot pollen och tomat. När jag nu ringde i veckan säger sköterskan att det står att jag är allergisk på pollen och timotej. BRA att veta vad man är allergisk mot vettja SKIT system.

Så nu fick jag nya tider som jag ska få göra nya tester och se om det funkar

sanslöst

nu hade jag nog inget mer på <3 den här gången

seee youuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback