sol bad smärta

vaknade idag och funderade över vad jag har gjort inatt. Världens värsta träningsverk i låren. Har verkligen ingen aning om vad jag gjort. Funderar på att jag drömmer så mycket om att träna att jag kanske kör ett spinningpass i sömnen, och de e ju inga fel. Sen kan man ju inte säga att ryggen är bättre, totalt paj i vänster axel och vänstra delen av ryggen efter min lilla vurpa i lördags.

Men nu va de slut på klagandet. Jobbet va kul idag, roliga kunder inne och tjöta med mig. Sen blev det bad och cab åkande med Astin och sedan hakade Thomsen på. Myspys med detta goa vädret.

Imorgon bär det av till kd efter jobbet för att hämta pappas bil som vi så snällt får låna inför våran tripp till ullared på onsdag TJOHO !!

Borde laga mat låda, orkar inte, borde diska, orkar inte, borde duscha, orkar inte, borde sova, det orkar ja.

Jaha nehe nu va de ju en bra film på tv, och jag som skulle lägga mig tidigt, aja så de kan gå


Kommentarer
Julia säger:

Och jag har träningsvärk i ena vaden, tror det är allt härjande och dansande från helgen faktiskt! :P

2010-07-12 | 23:01:30
Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback