super duper helg

helt sagolikt rolig helg det blev. Fredags kvällen började hos Thomsen där de slank ner några flaskor vin, grät, skrattade, dansade och sjöng. En sådan där perfekt förfest. sen blev det mastis och jädrar va vi dansa, helt sjuk roligt. Lördagen kom och det blev bad med julia i jutviken, och sen var det dags för öl igen. Satt hemma hos mig och myste innan och sedan bar det äv ner till öltältet och mastis. Helt oerhört rolig helg. Idag har det varit lugnt puckar. Badat och solat vid Hult med Astin och Julia. Min kropp är lite halv sedan igår då jag skulle springa snabbt bakom en maskin och pissa. Missade de stora järn pinnarna som stack upp och gjorde en vurpa. Så idag är foten väldigt blå och ena axeln ömmar men annars är det på topp.  Nu kommer åskan och jag ska krypa under en filt och försvinna. Tycker inte om åska

Hoppas alla andra haft en super helg

Jag och Julia



Thomsen



Astin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback