värdelös dag

idag vaknade inte Louise på sitt bästa humör och har därför hållit sig helt till sig själv. Vaknade, åkte och storhandlade för att göra matlådor till veckan. Annars har jag bara suttit i min soffa och tittat på värdelösa program. Tog en promenad precis men de e för äckligt väder ute så jag gick hem. Inget går varken rätt eller bra idag och tankarna är på helt fel ställe. Nu ska ja sitta här och äta jordgubbar och se på tennis. trodde även att de va bingolotto ikväll som hade kunnat liva upp stämningen men icke.

Hittade min gamla bok från låg och mellanstadiet med massa dikter jag skrev. Inte kul att läsa.

Louise 8 år

Om man mist hoppet, och man ser inte längre något ljus.
Vad gör jag då?
När livet bara går och dagarna känns tunga
Vart ska jag då?
När man inte längre vill leva utan gå vidare
vart kommer jag då?



kanske blir någon mer dikt från förr någon annan gång


Kommentarer
Patric säger:

Aaw.. såååå söt ju.. o så sjukt lik Ida från Lönneberga:)

2010-07-13 | 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback