bil tvätt och hysteri

då har man precis tvättat bilen för andra dagen i rad, fåglarna måste verkligen se vilka bilar som e nytvättade och den flyga över och skita ner. Piss på er. Haft en pissdag på jobbet också, jag och nina har slagit vad om vem som hittar ett nytt jobb snabbast för där kan vi inte vara kvar, så är det bara nu. Så om någon har något roligt jobb, ge mig!

Annars har inte dagen haft så mycket att erbjuda, tog mig en lunch med emma som jag inte sett sen i vintras och pratade lite, mysigt mysigt. Sen har jag pusslat med julia och haft det gött.
Har även upptäckt en ny knöl vid halsen lagomt kul. Får ringa sjukan imorgon igen och försöka få någon ordning på detta. Kanske är det så att jag är allergisk mot blommor trots allt.

Men nu är det kvällen, är dränkt i bil schampo så blir till att ta en dusch och sedan hoppa i säng. Hoppas dagen imorgon går fort för sen är man ju ledig på onsdag lovley lovley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback