Midsommardagen

Då har man vaknat till liv denna dagen med efter en kanon tervlig midsommar. Gott och dricka trevligt folk och solen som sken. Mitt horoskop löd att jag inte levde efter mina känslor och att jag skulle träffa en bekant på kvällen och reda ut detta. Det gjorde jag. Skönt att få prata av sig och säga det man ville så man nu kan släppa det. Hade även en diskussion med frutte om öl är bra för håret så ska leta info om det och sedan lovade jag att ägna ett blogginlägg på detta. Dagen idag har bestått av bad i Teds nya fina pool, tvättat bilen myst med tjejerna hos Alexandra som fyller år imorgon och sedan tvätt. Julia har även varit världens snällaste och putsat mina fönster då jag sitter här och slöar och skriver.

Nu ska vi fortsätta och se på film och mysa här och vänta på att min tvätt blir klar frammåt halv ett.

Tack för igår kära vänner


Kommentarer
frutte säger:

Väntar ivrigt på att få se all fakta du får fram :)

2010-06-27 | 02:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback