öl i håret

nu har jag denna soliga och varma dag suttit hela dagen vid datorn och letat efter fakta om det är bra med öl i håret. Har hittat både det ena och det andra men inget riktigt bra resultat. Vissa anser att om man dricker öl för man i sig massa B-vitaminer och det gör att håret blir bättre och starkare. Andra anser att de tvättat håret med öl och att det då har luktat gammal fylla om dem men håret har blivit tjockare men risigare. Så ja frutte, ja vet inte riktigt om jag blev klockare på detta men du hade en poäng med det du sa! Jag föredrar nog själv att dricka ölen istället för att hälla den i håret hehe.

Nu ser jag på fotboll och äter jordgubbar. Försöker även lägga någon pusselbit här och där, julia och jag startade ett 1000 bitars pussel igår som borde bli klart snart tycker jag

tillbaka till fotbollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback